„Dobra komunikacja wymaga empatii, szacunku i otwartości na drugą osobę.” – Oprah Winfrey. Ta dziennikarka osiągnęła tak oszałamiający sukces, właśnie dlatego że posiadała niezwykłą umiejętność empatycznego słuchania i rozumienia co mówią jej rozmówcy. Tymczasem wielu negocjatorów, zamiast słuchać chce mówić. Zagadać, zakrzyczeć rozmówcę. Czy to jest recepta na udane negocjacje? Niestety to jest przeciwskuteczne. Bądź jak Oprah Winfrey. Gwarantuję, dowiesz się wielu zaskakujących rzeczy, które pomogą Ci osiągnąć Twój cel. Zbudujesz relacje, a rozmówcy po drugiej stronie negocjacyjnego stołu uznają Cię za bardzo dobrego negocjatora. Pamiętaj, że ludzie uwielbiają mówić. Pozwól im na to. Nie popełnisz błędów nietrafionej argumentacji, obniżysz ryzyko ujawnienia niechcianych sygnałów niewerbalnych, pozostawisz po sobie dobre wrażenie. Sprawdź jak to działa. Czy wiesz, że – Buddha nauczał. „Jeśli chcesz zrozumieć drugiego człowieka, musisz być gotowy słuchać więcej niż mówić.” Chcesz nauczyć się jak skutecznie operować słowami? Przyjdź na trening dobrej komunikacji i negocjacji. Napisz pawel.kowalewski@thinkking.com.pl #PawełKowalewski #Thinkking #Negocjacje #NegoTip #TłumaczymyEmocje #PsychologiaDecyzji