Baza wiedzy

Jak spowodować aby nasze słowa miały znaczenie – „Efekt czystej ekspozycji”

https://youtu.be/9WsgH2mWBOs JAK SPRAWIĆ ABY SŁOWA NABRAŁY ZNACZENIA? – WYKORZYSTAJ EFEKT „CZYSTEJ EKSPOZYCJI” („MERE EXPOSURE EFFECT”)...
Czytaj więcej

JAK WYKORZYSTAĆ EMOCJE W KOMUNIKACJI

https://youtu.be/n5acVQenrSY KOTWICE A EMOCJE Nasz mózg rozpoznając emocje mnie rozróżnia ich źródła. Nie jest ważne, czy...
Czytaj więcej

Kim jest Linda? Jak łatwo się można pomylić…

https://youtu.be/DZSo2u9UTyg KIM JEST LINDA?  To pytanie zadał laureat Nagrody Nobla – Daniel Kahneman swoim czytelnikom w...
Czytaj więcej

Nowa książka o negocjacjach Pawła Kowalewskiego już w druku

W końcu! Już widać światełko w tunelu. Właśnie skończyłem nagranie audiobooka, do mojej drugiej książki...
Czytaj więcej

Heurystyki Afektu – nasz wewnętrzny „rachunek ciągniony”, czyli jak sami napędzamy się w ocenach innych

https://youtu.be/zmcp_5_RVuo HEURYSTYKI AFEKTU – CZYLI NASZ WEWNĘTRZNY „RACHUNEK CIĄGNIONY”JAK SAMI SIĘ NAPĘDZAMY W OCENACH INNYCH Rachunek...
Czytaj więcej

Liczby czy emocje ?

https://youtu.be/9gsjuVjBLSI LICZBY CZY EMOCJE – JAKIE ARGUMENTY SĄ BARDZIEJ SKUTECZNE W NEGOCJACJACH?  Ludzki mózg, a...
Czytaj więcej

Komunikacja wskaźników ryzyka w negocjacjach

https://youtu.be/A4_4Kwow380 EFEKT RAM INTERPRETACYJNYCH – CZYLI UWAŻAJ JAK KOMUNIKUJESZ WSKAŹNIKI Co wolisz usłyszeć w szpitalu...
Czytaj więcej

„Efekt bazy” – czyli jak zjeść całego wieloryba…

https://youtu.be/lFpxzvko_EY Jak zjeść całego wieloryba? Nie wiesz? - po kawałku!  No właśnie, często kiedy jesteśmy...
Czytaj więcej

Bądź miękki dla ludzi ale twardy dla problemu

https://youtu.be/XBz2fAkheFo BĄDŹ MIĘKKI DLA LUDZI ALE TWARDY DLA PROBLEMU   Złe emocje w komunikacji stanowią jedno z...
Czytaj więcej