PSYCHOLOGICZNA ASOCJACJA CZYLI O EFEKCIE TOROWANIA – CZĘŚĆ DRUGA „OD FIZIS DO MÓZGU”

Efekt psychologicznej asocjacji, inaczej mówić torowania działa w kierunku od mózgu do ciała (na przykład słynny eksperyment nazwany „Efektem Florydy”). Ale jak się okazuje po badaniach Johna Bargha może też działać w odwrotnym kierunku, czyli od fizys do mózgu. To otwiera całkiem nowe perspektywy w procesie wpływania na ludzi. Doprowadź do jakiegoś zachowania ciała, a człowiek zacznie myśleć lub czuć się tak jak przed chwilą zachowywało się jego ciało. Co to może być? 
 
Lepsza ocena Twojej oferty w wyniku uśmiechu, poczucie bycia silniejszym i młodszym, jeżeli zaczniesz od szybkich i energicznych ćwiczeń,  etc. 
 
W kolejnych odcinkach o innych zadziwiających efektach torowania….
 
 
#PawełKowalewski #Thinkking #Negocjacje #SzkoleniaNegocjcayjne #Torowanie #Asocjacja #DanielKahneman #Biznes