Baza wiedzy

Nigdy nie rób tego przed obiadem!

Nigdy nie rób tego przed obiadem!   W marcowym wydaniu Gazety Małych i Średnich Przedsiębiorstw...
Czytaj więcej

Postawa nauczycielska – sekret budowania siły w komunikacji interpersonalnej

Drobny trik psychologiczny „robiący różnicę”. Zastosuj a zobaczysz co się wydarzy. Przede wszystkim wszyscy naokoło...
Czytaj więcej

7 zasad etycznego wpływania na ludzi

  Chcesz nauczyć się, jak wpływać na innych ludzi w sposób etyczny i skuteczny? Oto...
Czytaj więcej

Firma jak linia lotnicza

Czy nasza firma może być jak linia lotnicza?  Według danych WHO, w 2010 r. ryzyko śmierci...
Czytaj więcej

Mówić, czy słuchać?

Czasami zastawiam się, czy wypada jeszcze poruszać „takie” tematy? Przecież wszyscy znają odpowiedź, na każdym...
Czytaj więcej

Czy zawsze musisz wygrywać? A może dostaniesz więcej bez wygrywania?

Czy zawsze musisz wygrać?  A może wygrasz więcej nie wygrywając? Trudne pytania, łatwe odpowiedzi. Zobacz...
Czytaj więcej

Jak radzić sobie z etyką w negocjacjach? Czy to tylko negocjacyjna naiwność Watykanu, czy coś innego?

  Podczas wywiadu, którego Papież Franciszek udzielił na początku lutego Lorenzo Buccellemu, dziennikarzowi szwajcarskiego radia...
Czytaj więcej

Dwa rodzaje empatii. Dobra i zła

Nie zawsze osoby empatyczne są dobre. Empatyczni potrafią być seryjni mordercy, czy manipulatorzy w negocjacjach...
Czytaj więcej

Praca ze zmianą – rower skręcający w innym kierunku

Wszystko jest zmienne. Jedyna rzecz, która jest stała to zmiana. Ale większość zmian boli. Nasz...
Czytaj więcej

Negocjacje bez negocjacji, czyli jak otworzyć drzwi, ale nie musieć przez nie przechodzić

  Negocjacje bez negocjacji, czyli jak otworzyć drzwi, ale nie musieć przez nie przechodzić Ostatnio...
Czytaj więcej